Reklamacje przedsprzedażne.
Niezgodność w dostawie oraz towar uszkodzony podczas transportu należy zgłaszać e-mailem w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki - w przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera, w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek, gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji w firmie kurierskiej i przyśpieszy jego wymianę na nowy. W przypadku tych reklamacji sami organizujemy odbiór na nasz koszt i wymieniamy towar na nowy.
Reklamacje posprzedażne.
Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:
- zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko, telefon kontaktowy do zgłaszającego, numer konta bankowego oraz podpis zgłaszającego reklamację.
- kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura),
Niepełne lub niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Reklamacje posprzedażne – należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14-stu dni od daty otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt. Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.