ZASADY WSPÓŁPRACY W OBROCIE KRAJOWYM
Platforma sprzedażowa prowadzona jest przez P.P.H. Simpla S.C. z siedzibą w Nysie, NIP 7531886187, REGON 53127810 zwaną dalej Sprzedawcą.
Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów: Simpla, ul. Szlak Chrobrego 6, 48-300 Nysa
1. ZAMÓWIENIA
Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób:
online - pod adresem www.simpla.mhx.pl
mailem - na adres sales@simpla.pl
telefonicznie - pod numerem +48 600 946 552
Informujemy, że standardowo termin realizacji zamówienia wynosi 6 tygodni. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby realizować je szybciej i zwykle nam się to udaje. Jednakże pragniemy Państwa prosić o zamawianie z wyprzedzeniem, ponieważ szczególnie w sezonie, ten czas może ulec wydłużeniu. Kolor zielony przy produkcie oznacza, że jest on dostępny do kompletacji i może zostać przygotowany do wysyłki z zachowaniem kolejki zamówień.
2. RABATY
Dla naszych kontrahentów przewidziane są następujące rabaty:
Za formę płatności:
2% - za przedpłatę (przelew przed wysyłką) lub płatność gotówką (przy odbiorze osobistym)
1% - płatność za pobraniem (przy zapłacie kurierowi)
3. DOSTAWY i KOSZTY na terenie Polski
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich lub dostarczamy własnym transportem, możliwy jest również odbiór osobisty w Nysie.
Za zamówienie o wartości do 1000 zł pobieramy opłatę wysyłkową w wysokości 20 zł, powyżej tej kwoty realizujemy dostawy na nasz koszt.
Dokonanie dostawy towaru (zakończenie dostawy, a tym samym przeniesienie prawa własności towaru na nabywcę) następuje z chwilą przekazania towaru klientowi przez kuriera. Do tego czasu właścicielem towaru jest firma SIMPLA i jest ona stroną w przypadku zaginięcia przesyłki.
4. FORMY PŁATNOŚCI
Przedpłata (przelew przed wysyłką) - na podstawie faktury pro forma otrzymanej podczas składania zamówienia.
Płatność za pobraniem - kontrahent płaci za zamówiony towar kurierowi przy odbiorze przesyłki.
Płatność gotówką - przy odbiorze osobistym.
Płatność terminowa – dla stałych klientów, standardowo jest to 14 dni.
Dane do przelewów:
Santander Bank Polska S.A.
BIC SWIFT: WBKPPLPP
IBAN:
PLN PL 31 1910 1048 2792 8249 3979 0001
EUR PL 74 1910 1048 2792 8249 3979 0003
USD PL 20 1910 1048 2792 8249 3979 0005
5. REKLAMACJE
Reklamacje przedsprzedażne.
Niezgodność w dostawie oraz towar uszkodzony podczas transportu należy zgłaszać e-mailem w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki - w przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera, w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek, gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji w firmie kurierskiej i przyśpieszy jego wymianę na nowy. W przypadku tych reklamacji sami organizujemy odbiór na nasz koszt i wymieniamy towar na nowy.
Reklamacje posprzedażne.
Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:
- zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko, telefon kontaktowy do zgłaszającego, numer konta bankowego oraz podpis zgłaszającego reklamację.
- kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura),
Niepełne lub niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Reklamacje posprzedażne – należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14-stu dni od daty otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt. Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
6. INFORMACJE DODATKOWE
6.1. Oświadczamy, że sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. Jeśli jakiś produkt nie jest przeznaczony do sprzedaży w którymś z państw, jest to wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.
6.2. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.
6.3. Przestrzegamy zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
6.4. Kwestie sporne, jeśli kontrahent wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przez Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez kontrahenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sad właściwy miejscowo i rzeczowo Sprzedawcy.
6.5. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględnie podporzadkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błędu, a nie celowym działaniem. Użyte na stronie pojęcia: Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.